Výsledky

13.12.2014 19:48

Je po závodě, snad se vám to i přes trochu delší tratě líbilo. Chtěl jsem, abyste poznali co nejvíc z OB Prahy :)

O čisté mapy byl veliký zájem a rychle se rozebraly (příště si je rezervujte!). Bohužel tiskař nepochopil mé instrukce a natiskl čistou mapu oboustranně, takže ji nelze vylepit na WC. Za to se omlouvám (mapy jsem dostal až v hodinu před závodem). Nicméně budu nechávat mapy dotisknout. Kdo má zájem, ať mi napíše mail (jan.mrazek(zavinac)email.cz) a uvede požadavky:
        -jeden papír oboustranně (např. do domácího archivu) nebo dva papíry jednostranně (např. vylepení na WC)

        -převzetí na PZL Večerník Praha nebo jinde po domluvě (30,- Kč) nebo poslání poštou (mapa bude přeložená, 30,- Kč + 10,-Kč poštovné na účet)

 

 

Budu dotiskávat i loňský Jižák - objednávejte taky!



Komu není rady, tomu není pomoci - nestačí to psát do pokynů (a vylepit pod nos), zakázat v mapě a řvát megafonem, někdo se prostě chce tím vlakem nechat přejet.

Všem díky za účast a těším se zase za rok!

Výsledky najdete tady (případně reklamujte u mě, nicméně princip "jedné SI krabičky" se mi osvědčil).